En riktig massage gör underverk!

Efter att ha gått ett par tre månader med ont i ryggen och värktabletter kände jag att det var dags att prova något annat. Man blir så jäkla less att gå och ha ont varenda dag. Så jag ringde till en kompis vars sambo är utbildad inom thaimassage m.m.



Snacka om skön behandling!
Efter en timmes lång oljemassage över hela kroppen  bröt hon till ryggen på mig och nu har jag inte ont alls.
Det avslutades med att hon masserade in en stark balsam i ryggslutet och nu känns det bara bra.
Får se hur det känns i morgon.
Bara att hoppas att det håller i sig.
Men jag bokade ny tid nästa vecka. Då ska hon massera ryggen igen.
Längtar redan.

Ha de bra
Rolle

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja, så mycket kostar det ju inte att lösa fiskekort. :) Jösses va avundsjuk jag blir, massage som är så gott.

Ha de bäst Rolle!!

2009-06-13 @ 21:29:31
URL: http://beckfjall1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0