Lite mer tattoo..

I dagarna gjorde jag klart två av mina bentatueringar.
Den ena på vänstra låret:



Hank Williams. En av mina favoriter. Tyvärr gör fotot att han ser lite sned ut i ansiktet. Måste nog ta en ny bild.
Den andra har jag gjort på högra vaden ner mot foten:


Hittade den här bilden i en tatuerartidning. Tyckte den passade mig precis. Däremot gjorde jag en egen stil på de blåa rosorna för jag gillade inte de som var på originalet.
En liten hyllning till bluesen. Skön musik i mina öron.
Lyssnar ofta på både Hank och lite blues då jag står och jobbar med min konst.

På jobbet flyter det på i väldigt maklig takt.
Den nya verkstan är inte färdig för produktion än p.g.a. att vi saknar en massa filter som inte kommit och så håller dom på att dra om all el så idag var det mesta helt avstängt.
Det blir verkligen trist att gå och dra benen och inte kunna göra någonting på hela dagen.
När jag kommer på jobbet vill jag ha fullt upp att göra hela dagen. Då går tiden fortare och man känner sig mer tillfreds när man hunnit göra något.
Men nästa vecka är förhoppningsvis allt klart så man får börja jobba på riktigt igen.

Neej nu ska jag gå och se hur det går för Wassberg och Elofsson i " Mästarnas mästare" . Ganska trevligt program.

Ha de bra
Rolle

Kommentarer
Postat av: EVA

Tatueringarna är SÅ snygga och fotona är helt kanooon ( jag som fotat...hehe )...det är ju dina ben som är lite konstiga...hihi !



För att inte tala om musiksmaken...:D!



PUSS från hustrun !!!

2009-01-28 @ 09:45:09
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: EVA

2009-01-28 @ 17:31:39
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0