Julhälsning !

Ett litet livstecken från mig !
Nu tar jag snart jul, jobbar på beting imorrn och på tisdag med all städning som ska göras i och med flytten med jobbet, sen blir det långlov ! Den 7 januari är det dags igen och då på ny plats...

Just nu är det en ny tatuering på gång på mig själv och så har jag målat lite... Björnen som jag håller på med ska färdigställas under ledigheten ( måste passa på medan det är ljust ) och en till ska göras också ! Sen blir det väl säkert lite fiske, både ProPilkki och irl...om isarna håller !


Hoppas Ni alla får en fin jul !

Ha de bra.
Rolle

Kommentarer
Postat av: mor Iris

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!! VI hörs under dagen, kram mor

2008-12-24 @ 09:29:11
Postat av: Luna

God Jul!

2008-12-24 @ 21:15:09
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: Erik-olof

God Jul kusin!

2008-12-26 @ 15:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0