25 april...

image375

Ha de bra.
Rolle

Kommentarer
Postat av: mor

Här har tankarna gått till dej idag,det är svårt ,det förstår jag.Men när jag ser bilden som ni har i bloggen så är jag stolt över att jag var hans farmor ,även om jag bor många mil bort. Men som jag skrev till Eva, han var mitt första barnbarn och du vet ju själv nu hur det är. Du är ju morfar! Många kramar från mor!

2008-04-25 @ 21:44:14
Postat av: Fru Lundgren

Önskar att det fanns nåt man kunde säga, men det gör det inte... Min mans äldsta bror gick också bort aldeles för tidigt och det finns inget som kan rättfärdiga det. En otroligt vacker bild!

2008-04-28 @ 16:43:36
URL: http://ynna.bloggagratis.se
Postat av: max

Hej rolle !

du är bara för duktig på att tatuera och mycket annat konstnärligt.Har du hört av våran kompis gunnar nyligen. reser han med stearling eller,

isåfall hur tar han sej hem? hör av dej.

krille

2008-10-30 @ 17:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0