Jag fick ett kedjebrev.....




image316
Jag förstår inte de som håller på med kedjebrev. " Skicka vidare till 10 vänner annars bryter du kedjan och det ger otur i flera år! "
Hur kan människor hålla på med sådant nonsens ? Det enda det för med sig är irritation!
Men själv fick jag faktiskt ett bra kedjebrev på mailen. Det står så här:


 

Älskade medmänniska.

Om du vidarebefodrar detta fina kedjebrev till alla i din adressbok så kommer du att:

Bli rik, vacker, klok, ung, Nissanägare och hembjuden till smurfarna på pyjamasparty.
Du kommer även att bli polare med Karlsson på taket samt få gratis milkshake direkt i brevlådan.
Du kommer även att få flera kilo sill hemtransporterat till din dörr flera gånger per dag.

Små feta tomtar kommer att skura ditt badrum varje söndag.
Du kommer att få tio långfärdsbussar döpta efter dig.
Du kommer att vinna en egen bowlinghall.

John Blund kommer att joddla vackra dikter på tyska för dig
En mås kommer att bli din bäste vän.
Din granne kommer att fria till dig.

Om du inte vidarebefodrar det här trevliga kedjebrevet så kommer:

Små söta kameler att kissa på din cykel.
Vita lögner att visas på din TV fr.o.m. i dag och i all framtid ( dock längst t.o.m. Torsdag )
Folkpartiet att nämna dig i alla politiska anföranden.
En full struts att bajsa i din trappuppgång
Två elaka ungar att svära åt en katt.
Flingpaketet i ditt skafferi att sakna bifogad leksak.


Så nu förstår ni varför jag skriver detta brev och hoppas att ni ska föra det vidare. För tänk om allt detta hemska verkligen skulle hända!!!!

Ha de bra
Rolle

Kommentarer
Postat av: Micke

Hatar kedjebrev egentligen, men detta var faktiskt nåt jag kan tänka mig att skicka vidare!!
Ha de bäst rolle!

2007-11-28 @ 18:42:08
URL: http://beroende.zoomin.se
Postat av: Fridasfunderingar

*skrattar*
Bästa kedjebrevet någonsin!

Annars gillar jag dem inte alls!

2007-11-29 @ 14:15:56
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Victoria

Hehe... har sett nåt liknande, fast då var det tiotusen arga kameler som skulle stampa på min grav...

2007-11-29 @ 19:24:51
URL: http://vickansvardagsrum.bloggagratis.se
Postat av: Gisan

Ja det här måste jag ju bara vidarebefodra via min blogg *fniss* Kramar...

2007-11-30 @ 07:03:02
URL: http://gisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0