Sommarminne

164020-33

Foto: Rolle                      Månljus över Korpträsket


I somras hittade jag ett nytt vackert stycke natur inte långt från där vi bor. Jag tänkte att jag skulle fara och provfiska ett par för mig helt nya tjärnar i Hemmingsmarksskogen.
Det var lyckat och det blev flera svängar dit under sommaren
Där var så skönt och rofyllt att jag gärna satt kvar till långt in på kvällen. En riktig inspirationskälla.
En natt sov jag över i en liten koja som står öppen för dem som vill.
På kvällen när månen gått upp över Korpträsket gjorde jag upp en liten brasa och bara satt och sög i mig av allt det vackra.



164020-34

Foto: Rolle

En annan kväll på vägen hem därifrån blev jag ståendes länge och bara njöt av denna bild. Det tog ett tag innan jag kom mig för att ta fram kameran och föreviga denna stund .

Ha de bra
Rolle
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0