Min tatueringsstudio....

 
































Nu är min tatueringsstudio godkänd av hälsovårdsnämnden i Piteå !! Så jädra lyckat! Vet att det alltid blir snack när någon kör tattoo hemma som jag gjort. Som hobby. Måla tavlor, göra skulpturer med motorsåg m.m. det är accepterat, men när man börjar gadda på folk, så ligger det kvar urgamla fördomar som är svåra att få bort.
Trots att det är så vanligt idag med tatueringar.
Nu är det ju skillnad på att tatuera och måla, men en vanlig sund, förståndig människa ( som jag ) vet ju hur viktigt det är med hygienen när det gäller tatuering. Det är A och O !! Annars ska man jäklar i mig inte hålla på!

Annars då ?
Tja nu har vi ju sett hur sjukt Migrationsverket i Sverige funkar ! Tänk bara att man ens kan tänka sig tanken att skicka hem den stackars gamla kvinnan till Ukraina!
Tänk hur hon ska ha våndats och gråtit av rädsla för att bli skickad bort från sin trygghet hos nära och kära. Skickad till ett ställe där hon inte har någon enda anhörig!
Hur fasen tänker dessa jädra byråkrater??
Vad har dom för sten i bröstet ?  För hjärta har dom då inte!
Tack och lov sa EU-domstolen ifrån !
Nu har hon i och för sig bara fått ett uppskov på ett par veckor, men under tiden ska ju EU- domstolen göra en bedömning av fallet.
Vore ju fruktansvärt om hon nu, efter allt skulle bli tvungen att lämna sina anhöriga. Så kan man bara inte göra!
Väntar med spänning på upplösningen av detta och hoppas på det bästa !

Haresågott
Rolle


Kommentarer
Postat av: Micke

Grattis till studion...va gött :)



Byråkrater ja....fy sjuttan :(



Trevlig helg Rolle!

2011-10-21 @ 19:53:09
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Nastja

Hej! Hur får man tag i dig om man ska boka en tatueringstid? :)

2011-11-28 @ 22:57:25
URL: http://nastja.blogg.se/
Postat av: Simon

Tjenare!, kan man få tag i ditt nummer på något sätt?.

Hade tänkt ställa några fråger om en tatuering!. Kanske tillochmed boka en tid hos dig

2011-12-19 @ 18:18:43
Postat av: Micke

God jul på dig Rolle...ha de riktigt fint..!

2011-12-21 @ 19:32:55
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Tea Tingstad

Tjena!

Jag tänkte fråga dig som alla andra gjort om du har en mejladress eller ett nummer så man kunde boka en tid hos dig? Har gjort en tauering på fyllan som verkligen behöver fixas till och tänkte att du kanske kunde hjälpa mig?

2012-03-04 @ 16:58:19
Postat av: Moa

Hej hej, frågar som ovan - hur får man tag i dig om man vill boka en tatueringstid? :)

2012-05-19 @ 17:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0