Njursten...

Rolle har fått ett njurstensanfall !



Nu är han röntgad och stenen är på väg från njuren och
nedåt och snart är medicineringen klar...
förhoppningsvis, så jag kan hämta hem honom !

KRAAAM EVA / Hustrun



Uppdaterat kl.16,20

Maken är på väg till Sunderbyn med ambulans...
Njurstenen är lite för stor för att bara få åka hem,
så det blir undersökning där och ev. sprängning av den...



Uppdaterat kl. 17,40

Guben är inlagd på Lasarettet i Sunderbyn och
vad som händer nu vet jag inte riktigt...
men antagligen observation inatt och kanske sprängning imorrn !


Kommentarer
Postat av: Tomas

Stackars sate säger jag bara.. Själv hade man bara sand i jämförelse och det fick mig till att ligga och kvida på toagolvet som ett litet barn..

2009-11-04 @ 18:25:40
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: mor

Skönt Roland att du slapp operation! hoppas att det går bra i fortsättningen. Kramar

2009-11-06 @ 08:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0