Stjärnor...whisky och trevligt sällskap...

Gjorde en till tatuering i helgen:



Ja, i Lördags blev det en till tatuering. Med stjärnor den här gången och det gick ju riktigt bra tycker jag. Det är lååångt kvar innan man kan denna konst men jag har i alla fall kommit en bit på väg. Nu gäller det bara att öva och öva.

Lördag kväll tillbringade vi hos ett par vänner i Piteå där vi blev bjudna på supergod mat och jag fick smaka flera sorters olika gooooda whiskysorter som jag inte smakat förut.  En mycket trevlig afton som vi gärna gör om flera gånger. Synd att tiden bara flyger iväg när man har trevligt !
Tack till våra vänner i stan och kram på er båda !

I morse vaknade jag upp och kände mig riktigt krasslig i halsen. Nu tror säkert många att det beror på whiskyn igår. Men inte det !
Man blir aldrig sjuk av ett lämpligt intagande av whisky ! Tvärtom ! Det öppnar bara alla sinnen och man känner sig både frisk, snygg och stark ! Kan det bli bättre ?

Nej, vi har blivit drabbade av förkylning hela familjen så idag har vi bara suttit inne och hängt framför TV-burken och tittat på skidåkning, både utför och på längden. Jag och Edith såg först en film som hette Spiderwick. Riktigt trevlig film att sitta och slappa framför.

I morgon är det dags att återgå till jobbet igen. Tycker helgerna bara rusar förbi. Vips så är det måndag och jobb igen !
Men, men det är inte så mycket att göra utan det är bara att se framåt mot nästa helg och ledighet.
Som jag sagt tidigare så får man ju vara glad att man har ett jobb idag. Det är inte alla förunnat .

Så, tills nästa gång...

Ha de bra
Rolle

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg tatuering=) !

2009-03-12 @ 22:04:19
URL: http://camillajoo.blogspot.com
Postat av: Sara Sundqvist

Hej!

Jag är riktigt imponerad av tatueringarna du har gjort, jag är själv sugen på att få en så jag undrar om du har tid nån gång framöver att göra en på mig, eller om du kanske är fullbokad

Tack på förhand/ Sara

2010-10-20 @ 13:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0